Shoppinglycka!

Ja, nu är jag hemkommen från a6, och både Anna och jag hade shoppinggudarna på vår sida! Jag inhandlade en klänning från HM som jag ska ha på festen på midsommar, sen köpte jag ett par skor som jag ska ha på bröllopsfesten i sommar, sen blev det också inhandlat en studentpresent till Janni. Dock fick jag inte tag på något till Theo, tycker BR leksaker på a6 har dåligt utbud för små barn. Passar barn från 5 år och uppåt typ. Icke bra!
Anna införskaffade sig en klocka och kläder, och jag fick agera smakråd. Men hon gjorde lyckade köp tycker jag! =)
Jag hittade dock ett par andra skor jag skulle vilja ha, med skyhöga klackar såklart ;) men dom fanns bara i vita och jag ville ha dom i svarta (eller dom fanns i svart också, men itne i min storlek) så de blidde bara ett par skor idag!
Får åka och kika på mer på skokanonen i Kga när jag kommer hem nästa vecka.

Kvällen ser ut som sådant att vi träffar folket vid Cigarren kl 6, sen blire mys och dricka vid vätterstranden, o sen blire rix fm-festivalen i rådhusparken. Sen blire sängen så man orkar gå upp och plugga imorrn med!

Nej, nu ska jag duscha och sen plugga psykologi!

Akta dig i ungdomen för striden, i mannaåldern för kärleken och på ålderdomen för girigheten - Konfucius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0