Sista föreläsningen

Idag var det sista föreläsningen på kursen, och för den här terminen. Känns lite sorligt, då Heléne, våran ena lärare har varit jättebra och rolig o lyssna på. Kommer sakna hennes föreläsningar, dom var alltid så trevliga ! Får väl göra som hon sa och komma upp och säga hej ibland. Det är ju Amandas (en kompis) mamma så vi kanske stöter på henne nån gång endå :) Bra var hon iallafall !

När jag kom hem lyssnade jag på musik, sen försökte jag sova en stund, men de funka inte, kan inte sova på eftermiddagarna längre även fast jag är trött. Fast det är i och för sig bra, för då somnar jag ju lättare på nätterna, fast de gör jag ju inte heller.. elände, elände !
Var över till Äna en sväng och kollade på vänner också, men hon skulle sova en sväng så jag gick hem och ska snart hoppa in i duschen och sen slänga mig i sängen och kolla på Mean Girls. Orkar inte plugga nått mer idag. 6 timmar i skolan tog knäcken på mig! Men imorrn blire massa pluggpluggplugg. Fast först ska jag till A6 med Äna och handla nya skor och något mer, får se vad det blir. Sen på kvällen äre fest och rix fm-festival här i stan, så de blir jag, Anna, Matilda, Anna och Emil som drar dit. Synd att inte Frida, Jorunn och Amanda är med, men har vi tur träffar vi ju Frajda där endå!

Aja, nu ska jag kila. Skriver kanske senare...

To be or not to be, that is the question.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0