Snart färdig.

Ja, snart är jag äntligen färdig med min sammanfattning. Sen är det bara en frågeställning, några tankar utifrån ssk-professionen och en fördjupning. Frågeställningen har jag redan bestämt, och även lite vad tankarna runt professionen ska vara. Fördjupningen har jag dock inte bestämt ännu, får se om det blir glömska eller minnet och hjärnan. Får fundera vad som är mest intressant! Senare ikväll ska jag kolla på några filmer inför seminariet på tisdag, och även läsa kapitlet i svenska boken. Tror att jag innan tisdag ska läsa även sammanfattningen i den engelska boken. För det här seminariet är examinerande, precis som det på fredag. Så nu i veckan blire plugg till tentan + plugg till krisseminariet.

Annars ikväll blir det inget speciellt. Bara plugga och kolla på TV. Kan vara skönt, eftersom jag är ganska trött idag. Kom hem från Matilda igår vid kvart över ett, och somnade inte förren halv tre. Så jag gick upp halv 12 idag. Jätteskönt och sova vare, men ikväll ska jag försöka och sova tidigt, så jag kommer upp tidigt imorgon!

Nej, nu ska jag göra nått annat!

Power can be held in the smallest of things.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0