Snart läggdags.

Nu sitter jag här och bloggar igen. Inget vettigt gör jag. Jorå, jag satt och pluggade 1 timme hos Anna medan hon snackade me folk på msn.  Tex hjälpte hon (och jag lite) Mickis med nån skoluppgift. Vill ni höra mer om annas förslag, kika in på hennes blogg --> anna13.blogg.se , jag tkr dock att min idé med smultronplockaren var bättre ! ;D

Ikväll annars köpte Äna och jag lite godis. Fast jag köpte kakor också, dock fel kakor så jag gav dom andra till Anna för hon gillade dom. Sen skulle vi gå ut och gå 3 gånger, men så fort vi stack ut näsan så började de komma vatten ifrån himlen. Men sista gång trotsade vi vädergudarna och gick ut iallafall. Som tur var regnade det bara till brevlådan, inte hem. Så vi tog oss en trevlig promenad i skogen. Fast vi såg inga sniglar idag. Lite sorgligt, jag som tänkt hjälp stackarna med ätstörningar, och så tänkte jag para ihop 2 stycken så dom inte behövde leta i 650 miljader år efter en förökningspartner. På hemvägen hade vi disskutioner om benböj/knäböj, det är iallafall kom vi fram till - samma sak!
Och sen lekte vi "var är bajset?". Anna hade iallafall inte trampat i det vad vi vet ;)

Sen när vi kom in gick vi in till Anna och lyssnade på Jonas Brothers som vanligt. Och vi såg värsta söta videon på youtube när en liten tjej, kanske 5-6 år som får komma upp på scen. Hon var så söt! Sen har jag pratat lite med Mike från Usa på msn. Lite kul, var längesen jag pratade med honom. Han var ju o hälsa på Elin här sommaren '06 så det är så jag känner honom =)

Nej, nu blire lite mer plugg!

Döden är en skuld som ingen kan betala mer än en gång.


Kommentarer
Postat av: elin

haha sööt bild du! ;)

2009-05-28 @ 00:44:02
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0