Surprise, surprise!

Idag vaknade jag klockan 9 och kunde inte somna om igen. Hade väl lite ångest för att jag druckit för mycket igår, men jag hade iallafall jättekul. Men jag har fått groteska skoskav! Iallafall så låg jag och kollade på Barnkanalen större delen av förmiddagen. Erbjöd Anna städhjälp, men vi konstaterade att jag nog mest skulle vara ivägen ;)

Sen vid 12 tänkte jag hoppas in i duschen, för man blir ju endå lite piggar av en skön dusch efter en hård partynatt som denna! Så ringer Fredrik och berättar att han nästan är framme vid Maxi i Kristinehamn (vi hade pratats vid tidigare så han hade sagt att han skulle dit och kolla på utemöbler) och så medan jag pratar med honom knackar det på dörren. Och jag som var mer beredd på duschen än besök fick snabbt på mig några inte så fina kläder. Men jag sa till Fredrik iallafall att det troligen var Anna som ville lämna tillbaka dammsugaren och hon har ju sett mig i icke snygga kläder förrut så. Så jag kollade i kikhålet och ser att det är svart (alltså håller personen utanför för hålet så man inte ska se), och jag tänkte "vad håller Anna på med nu?" men jag öppnade iallafall och där står - FREDRIK !
Min lilla älskling hade alltså åkt 25 mil från Degerfors ner till Jönköping och överraskat mig. Jag blev så glad så jag grät. Jag har fanimej världens bästa pojkvän ♥. No doubts at all!

Så hela dagen har jag spenderat med min sötnos. Vi har käkat pizza och godis. Sen drog vi med Äna till Maxi och handlade mat, godis, cola (som alltid är gott när man är bakis) och 1-års presenter till Theo från oss och från mamma & pappa. Min dag har verkligen varit perfekt! :D Dock var ju snutt tvungen och åka hem, eftersom dom tagit bort ledigheten på annandag pingst och istället lagt in den på nationaldagen. Och till på köpet åkte även Anna hem till Degerfors idag, för nu har hon sommarlov. Så jag är helt ensam! Men på fredag blire Degerfors för hela sommaren (utom 2 gånger då jag ska ner och ha omtenta).

Nej, nu ska jag snooza en stund så jag orkar plugga lite också!

TACK BABE FÖR VÄRLDENS BÄSTA ÖVERRASKNING OCH DAG HÄR I JÖNKÖPING ! ♥

En verklig vän är en själ i två kroppar. - Aristoteles



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0