091109

Hej på er!
Redan nionde november. Tiden går galet fort som jag så många gånger påpekat! Jag håller på och lyssnar på musik och har slutat räkna läkemedel för kvällen. Kom iallafall igenom några! Känns inte allt för svårt. Hoppas att jag klarar tentan på fredag, måste ha alla rätt! Scary...

Annars i helgen ska jag och min älskade pluttis Svanberg åka och hälsa på bästaste Lollo i Falun. Ska verkligen bli jätteroligt! Framförallt ska det bli roligt och träffa Lollo, sen ska det även bli kul och få se hennes nya lya och hemstad och ev få träffa hennes kompisar där uppe =) alltid lika roligt och träffa nya människor!

Idag annars har jag varit i skolan. Hade först LM-beräkningar, sen föreläsning om läkemedelsutveckling och FASS. Är ganska intressant de här med läkemedel och farmakologi. LM-beräkningarna är däremot skittråkiga!

Nu ska jag hoppa in i duschen & göra mig klar för kvällen! Heldag i skolan imorrn.. JOBBIGT!?


Kommentarer
Postat av: EmmNi

Men för att hon är sämst av de på idol antaaaaaagligen... så deeet sååå :D.

2009-11-10 @ 17:07:28
URL: http://emmni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0