091110

Tisdag idag! Har varit i skolan nästa hela dagen. Började med räknestuga 9-12 (satt dock bara till tjugo i tolv). Sen käkade jag, Anna & Frida lunch. Jag åt fläskkarré, klyftpotatis och chilisås. Jättegott =) Sen avslutades skoldagen med föreläsning: Farmakokinetik, del 2. Rätt intressant, men jag var väldigt trött.

Tenta snart. Fredag närmare bestämt. Läskigt läskigt. Kommer det gå? Ja, såklart! Måste ju tänka POSITIVT här i livet. och Beatrice Åkesson Clarélius är väl inte den negativa av sig? Eller är hon de?! :O

Fredag innebär även resa till Falun för och hälsa på bästaste Lovisa Becker =) Ska verkligen bli dyngroligt! Jag längtar så in i norden. Fredagen ser ut som utgång, lördag promenad och bekanta sig med Falun och sen är vi öppna för förslag = ) . Söndagen innebär inget planerat förutom hemfärd. Bokade sena tåget så jag hinner åka förbi Degerfors en sväng och säga hej till mamma & pappa, och pussa på min älskade elliott som jag saknar galet mycket !

Annars måste jag bara säga att Anna Hellkvist är dum. Hon började julpynta utan mig :P Vi hade bestämt att vi skulle göra de nästa vecka tillsammans, så kommer jag dit och hon har redan fixat allt. Schyrre.... NOT! Men jag gillar min bästaste Äna endå ; )

Imorgon ska jag ner till stan och träffa Anna en sväng. Hämta ut tågbiljett, fylla på busskortet och besöka det "gröna apoteket" så jag får med mig lite bra mediciner upp till Falun på fredag. Ska försöka använda mig av alla läkemedelsberäkningskunskaper jag har när jag är där inne och handlar.. Så jag får ut så mkt "verksam substans" som möjligt ; )


Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Wizard of Waverly Place the Movie.. Vem har sagt att man är mogen bara för att man är tjugo? Disney is the shiet, forever and ever ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0