091111

God eftermiddag,
Onsdag idag. Jag är ledig från skolan, eller ja, ledig och ledig är jag väl inte, som jag så många gånger sagt förrut. Man är aldrig ledig när man läser på högskola, utom på helgerna förstås. Men har man inte pluggat tillräckligt under veckorna, får man ta och plugga på helgerna med. Jag brukar plugga på helgerna. Då kan jag plugga lite då och då, när jag känner för det = ) Och det är alltid bra och läsa en liten stund om dagen än ingenting alls och sen behöva råplugga (vilket jag iofs gör endå!).

Idag ska jag träffa Anna nere på stan. Ska utföra diverse ärenden. Sen hem och gå in och handla på Ica, måste ju ha lite mat i kylskåpet + att jag ska köpa mig lite gott som jag kan ha när jag pluggar dom här två återstående dagarna innan tentan. Sen ska jag spendera resten av min kväll med näsan nerstoppad i mina LM-beräkningsböcker. Men det är sånt man får ta 2 dagar innan tenta som sagt..
Ni kanske tycker att det är underligt att vi har tenta nu, bara 2 veckor efter kursstart. Men vi har två tentor på denna kurs. Först på LM-beräkningar och sen på farmakologidelen. Osså är det ju så att vi måste ha ALLA RÄTT på LM-beräkningarna. Det är det som är den värsta pressen just nu. Alla rätt liksom! Men finns det andra här ute i världen som klarat det, ska väl jag med görat?! ;)

Nu ska jag kila! Ta hand om er där ut =)



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jag har funderat enormt på det där med att du redan har tenta. Det har hållit mig vaken om nätterna.

2009-11-11 @ 17:07:29
Postat av: EmmNi

hahaha chansar på att det är min syster som är komikern, cudos till skämtet sis'!

Lycka till Beaboo!

2009-11-11 @ 18:56:22
URL: http://emmni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0