Mätt som en kotlett!

Usch, va mätt jag är. Har nyss klämt i mig massor av oxfilé och potatisgratäng. Otroligt gott. Men nästan för gott när man klämmer i sig så mycket som man nästan döör.
Sitter iallafall hemma i Degerfors i det gula huset hos mammi & pappi. Mysigt och hinna hem en stund, eftersom de var längesen jag var här. Ska sen åka vidare till Laxå runt 7, tåget går tio i åtta. Är hemma i Jönköping tio över tio. Ingen hitt, men jag tog de sena tåget eftersom jag inte visste när vi skulle komma från Falun, vare var för väder osv.

Har iallafall haft en underbar helg hos Lollo i Falun. Orkar dock inte berätta allt just nu, för jag är för mätt. Men berättar imorgon =) Var iallafall galet roligt!

Nu ska jag sticka ner till tvn och kolla ¨påå "Vem vet mest?"


Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0