This is it!

Idag äre lördag gott folk. Jag sitter hos bästaste Anna Hellkvist och ska snart äta resterna av tacosen vi åt igår.. Sen ska vi på bio - på filmen om Michael Jackson. Tror & hoppas att den är bra ! Så länge hans musik är med i filmen är jag nöjd! :-)


Imorgon är det farsdag. Jag hoppas att ni där ute in glömmer bort och fira era pappor.. Jag själv skickade ett jättefint kort till pappa Banan, så att det kom fram igår. Men jag tror inte han hann se det, för han & mamma åkte till Tyskland igår med några kompisar. Fuskigt, fuskigt, fuskigt! säger jag bara! Fast jag fick ju faktiskt erbjudandet att följa med. Men jag trodde jag skulle vara mitt uppe i pluggandet, som jag egentligen borde vara, vilket jag i ärlighetens namn inte är! Han inte ens börjat, så jag räknar med att det går käpp rätt åt h-v-e!


Kollade Idol igår. Rätt person åkte ut tycker jag. Fattar inte hur Mariette kunde sitta löst. OBEGRIPLIGT! Då jag tycker hon är en talang utan dess like, som ALLTID är bra.


Nu gör vi nått annat !


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Jag tror att folk glömde att rösta på Mariette för att de trodde att hon skulle sitta säkert.. Haft en bra helg annars? :)

2009-11-08 @ 17:50:42
URL: http://jorunns.blogg.se/
Postat av: EmmNi

kicka mariette!

2009-11-09 @ 19:24:42
URL: http://emmni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0