091027

Sitter här och dricker varm choklad. Finns det någon goare dryck och dricka när klockan börjar nära sig natt, man är lite småfrusen och sådär i slutet av oktober?
Det känns verkligen att det är höst på riktigt, och att det snart är dags att övergå till vinter. Jag tycker det ska bli mysigt och börja julplanera och sådär. Jag måste ju inhandla lite julsaker till min lilla lya. Iallafall en ljusstake eller en julstjärna och ha i fönstret. Ska även få mamma och byta till julgardiner åt mig. Sånt klarar jag inte av själv än ;-) hahaha.

Det ska även bli väldigt mysigt och springa på a6 och handla julklappar. Ska även försöka få med mamma och Anna till Ullared. Finns ju inget bättre ställe och handla julklappar som Ullared!? :-) Har inte varit där sen i somras, så nu äre faen dags ;-)

Annars har jag pluggat lite och slappat lite och sådär. Väntade på post från mamma, men hon trodde ju att postlådan tömdes klockan 6, och la på breven 20 i 6. Lagom tid, om det inte var så att postlådan tömdes halv 6 :O Not goood for me...

Aja, ska fortsätta njuta av min choklad. Sen krypa ner i sängen, för imorgon väntar pluggdag i skolan tillsammans med Frida.



Kommentarer
Postat av: Lina

=) Jättekul var det! Japp det ska jag göra, ahde tänkt det. Javisst kan skicka med lite fler bilder om jag hittar nåt kul :) haha vi tog ju massa bilder då i somras iaf :P

2009-10-28 @ 06:38:04
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0