Afterwork

Ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning inför kvällen. Ska iväg på afterwork med Matilda och några fler (vet inte riktigt vilka!). Vet inte vart vi hamnar. Vet bara att vi ska ses vid Sofiakyrkan tjugo i fem. Trevligt och bara ses, äta lite mat och dricka en bärs eller så. Bara kul och ses utanför skolan, och utanför pluggandet.

Annars har jag varit i skolan idag. Hade föreläsning om Endokrina sjukdomar. Kände mig väldigt aktiv faktiskt. Trots att jag somnade halv fyra imorse. Men det är mitt eget fel. Dricker man två liter cola under samma dygn får man skylla sig själv att man inte kan sova. Men gott var det med cola iallafall!
Efter skolan gick jag, Anna och Matilda ner till juneporten. Jag och Anna skulle in på "glasbanken", och Matilda fick springa in på Ica och handla kycklingfilér och marinad åt mig, som vi ska äta imorgon.
Åkte sen hem, sov en stund, satt vid datorn en stund och pluggade en stund. Får återkomma till pluggandet när jag kommer hem sen.

Imorgon är det lördag, 10 oktober, och jag ska ha tjejmys + födelsedagsfirande med mina Jönköpingspinglor. Ska bli väldigt roligt. Får se om det blir utgång eller ej. Det är bara ödet som vet ;-)


Nej, I'm heading for the shower now!



Kommentarer
Postat av: Elin

För du dricker ju öl ;)

2009-10-09 @ 16:04:10
Postat av: Jessica

Jaha okej va mysigt och kul hoppas ni får det bra då :)!grattis i efterskott! JAg ska iväg och fixa lite saker i morron sen försöka hinna plugga lite också:)!

2009-10-09 @ 23:01:38
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0