Fiendens territorium

Idag har jag befunnit mig behind enemy lines. Jag har varit på Campus!
Och detta inte för att jag hade föreläsning på IHH eller någon annan skola, utan för att Anna Klantskallen Hellkvist glömt sin matlåda i ett kylskåp på JTH. Vet ni hur läskigt det var och gå dit eller?! Som tur var följde Frida med mig och skydda mig mot alla läskigt ingenjörer ;) men det gick bra. Kom hem helskinnad!

Annars har jag inte gjort så mycket. Föreläsning mellan 9.30-12.30. Hade dock glömt att vi började halv tio istället för nio, så jag var där kvar i nio som vanligt. Inte konstigt att det var tomt på folk ;p

Nu ikväll är jag hemma hos Anna. Vi har ätit mat. Blev chorizo, potatisgratäng och tzatziki. Fruktansvärt gott! Sen har vi givetvis kollat på Idol, och Tove och Mariette är mina absoluta favoriter, och bland killarna äre Calle som rockar!

Nu ska jag göra något annat.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Lina

Oh va kul, då får du säga hur den var :)

japp han sa det till mig också :P

japp jag tror att hon hänger på, och linnea också! anna kanske ska träffa sofia hansson då för hon har precis kommit hem från frankrike då, men de hinner nog träffas innan tror hon. men hon hänger nog på =) Vad är det som gäller då? tid, plats och så :)



kramkram!

2009-10-02 @ 21:42:42
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: Lina

Okeej låter toppen det :)

Glömde svara, såg nu att du hade frågat vad vi läser för kurs :P vi läser en farmakologikurs just nu, jätteintressant!



Kram!

2009-10-03 @ 10:21:00
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0