Härliga höstdag!

Åh, trött jag är.
Har suttit och pluggat blod- och hjärt-sjukdomar i 2 timmar här hemma och är alldeles slut! Tycker även att jag har dålig belysning här i min lilla lya, så jag tror det är en stor bov i dramat när det gäller tröttheten. Har man dåligt ljus blir man trött i ögonen av att läsa. Vi hade även dålig belysning i klassrummet under lungsjukdomsföreläsningen idag, så jag har varit väldigt trött idag.

Överskriften har jag valt för att när jag gick hem idag runt 16.00 var det alldeles underbart höstväder. Solen sken och det var riktigt riktigt varmt. Det var verkligen behagligt i skuggpartierna. Så varmt var det !

Annars idag föreläsning 13.30-15.40. Skulle egentligen sluta 16.30, men våra lärare T hade inget mer och säga så, vi fick sluta 50 min tidigare :) gött det.. Föreläsningen i säg var väl rätt ok. T gick lite fort fram bara. Men jag hann skriva ner det mesta, osså skulle han ju lägga ut resten på pingpong.

Annars tycker jag Å ska rätt klart våra gerontologiarbeten så vi får tillbaka dom. Blir mer och mer nervös för varje dag! Men jag antar att dom inte tycker att jag fuskat eller nått iallafall. Blir alltid sådär nervös när dom plagiatkollar, fast jag vet att jag inte har gjort det..

2 dagar till födelsedag....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0