Sista dagen som tonåring.

Ja, idag är det 6 oktober 2009. Klockan börjar närma sig åtta. Fyra timmar kvar till midnatt och nytt dygn. Det dygnet jag går över från tonåring till vuxen.

Undra om det kommer kännas nån skillnad?  Nah, tror knappast det. Det enda som kommer kännas spännande imorrn är att jag får gå på "gröna apoteket" och handla alldeles själv! Det ska bli lite kul ;)

Om ni hittils inte förstått vad jag snackat om, så fyller jag 20 år imorgon. Jag ska börja min dag spenderandes i skolan 9.30-12.30 för en föreläsning om cerebrovaskulära/neurologa-sjukdomar. Sen ska jag sätta mig på kaffé paus och äta en gigantisk chokladboll och dricka loka vatten till och plugga tills klockan 15. Då slutar Anna. Då ska vi dra ner till stan så jag kan få gå och handla på "gröna apoteket" för första gången. WIHOOO, jag är som ett barn på julafton inför min födelsedag nu känner jag. Ska bli kul och fylla år igen! :) Jag gillar och fylla år. Då får man presenter. Jag gillar presenter!

Nu orkar jag inte skriva mer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0