090907

Måndag idag, vilket betyder ny vecka. Vi går alltså in i tredje läsveckan för gerontologikursen. Jag känner mig inte särskilt stressad över individuella uppgiften. Dock lite mer över gruppuppgiften vår grupp höll på med idag.
Satt mellan 8-11 och fick ihop ca 1,5 sida. Man skulle minst ha 3! Det var väldigt svårt kan jag meddela, då det mesta stod i den texten som var själva uppgiften..
Inte lätt det här! Men dom andra skulle träffas på torsdag och fundera. Jag själv befinner mig då i Degerfors och funderar själv om det är nått vi kanske kan ha med. Sen får man ju meddela varandra via ping-pong eller nått =)

Annars idag gick jag upp klockan 6 (hör & häpna!) och åt frukost (kors i taket!). Sen satt jag och kollade på TV, sen åkte jag till skolan och höll på med uppgiften. Sen åkte jag hem och kollade på Sjunde Himlen på femman och käkade Billys panpizza, och nu ska jag lyssna på musik.

DEGERFORS IMORGON!!!





En människas sanna rikedom är det goda hon har gjort mot sina medmänniskor.
 – Mahatma Ghandi

/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0