090910

Idag är det en riktigt mysig sensommar/tidig höstdag i Degerfors. Vädret är toppen, och jag ska snart sätta mig utomhus och fortsätta i min bok "Sommarboken". Jag har ca 110 sidor kvar, men läste ca 70 sidor på en timme, så det går nog ganska fort och komma igenom dom där sidorna. Dock är väl inte boken så jätte hipp, men jag är glad att den är lättläst.
Om ni inte fattar varför jag läser den boken, är det för att vi inte har tenta på denna kurs, utan ska läsa en bok om åldrande, och sedan skriva en slags analys på det. Min bok är som sagt lite konstig, men den funkar iallafall =)

Annars idag har jag varit till bibblan här i Degerfors och lånat om Stig Bergs bok. Sen var pappa och jag in till Karlskoga och fixade bankdosa, så nu kan jag betala mina tågbiljetter själv. Sen for vi till Degerfors Glasmästeri, för pappa skulle in och fråga nått där. Sen svängde vi in på kronhallen och handlade schampo, balsam, tuggummi och Loka-vatten.

Ikväll ska jag annars iväg och träna med min kusin Annelie. Det är Degerfors gymnastikförening som har olika träningspass. Idag var det step eller intervall, kommer inte ihåg! :P

Nej, nu blire a book in the sun !


 

Together forever, no matter how long.

/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0