090917

Redan 17 september idag, scary! Vart tar tiden vägen egentligen?! Blir ju nästan mörkrädd när tiden går så himla fort..

Idag är det torsdag, en vecka kvar tills arbetet ska vara inne. Har jag börjat än? - Nee, det har jag inte. Borde jag kanske göra det? - JA, så klart jag borde! :O Kommer jag att börja med det idag? - Tveksamt, baby..
Jag har ingen lust och börja skriva. Jag kommer inte på nått att skriva. Jag tycker inte att min bok har gett mig tillräckligt med fakta för att skriva ett arbete. Jävla bok! Varför kunde det inte vara massor av fysiskt åldrande, psykist åldrande och socialt åldrande i den förbannade boken, va? Baah.. Tycker att Tove Janssons (hon skrev boken jag läst) böcker om mumintrollen är mycket mer givande just nu.

Tvättid har jag också idag. 16-19. Känns bra, för jag har en del och tvätta. Men orkar man egentligen tvätta? - NEEH! Men måste man, så måste man. Kanske bättre att ta sig i kragen och ha rena kläder, än och gå runt och lukta skunk för att man inte orkade tvätta. Va tror ni?

Ledig enda till måndag är jag, så jag ska försöka och få till lite på mitt arbete iallafall. På tisdag kväll ska jag HELST vara klar med arbetet, så jag har onsdagen och finredigera det absolut sista. Känns endå rätt skönt och slippa tenta, har ju dock 3 tentor att se fram emot i höst. Men jag har även andra saker och se fram emot i höst och vinter, och dom är med roliga än patofysiologi- och farmakologitentor.

Nu ska jag duscha!
Skriver kanske senare..

Den som kan le då han blivit bestulen, han stjäl själv något av tjuven.
William Shakespeare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0