090918

Sitter här och är nyvaken. Det är inte bra det här! Jag missade ju dagens avsnitt av 7th heaven. Vad ska jag ta mig till?
Jag har iallafall legat i sängen en stund och funderat på vad jag ska skriva i mitt arbete. En del saker var nog bra, dom andra var lite kluriga, så jag måste nog fundera lite till på vissa saker..

Idag har jag då tänkt och skriva på mitt arbete en sväng, om jag kommer på nått bra och skriva vill säga. Sen hoppas jag få träffa Annis en sväng, då hon åker till Borås imorrn och är borta enda till söndag. Skyrre och lämna mig ensam!? :P
Nej, hon ska och spela volleyboll. Nån cup. Så jag förstår att hon drar ifrån mig. Tycker bara att det är lite tråkigt och vara ensam i 2 dagar. Vad kommer det bli av mig då?
Sen ev. ska vi bort till Matilda en sväng. Hon pratade i onsdags om nån fest, men vi får se hur det blir.

Till en helt annan sak, så vill jag bara säga att det är endast, ENDAST, 19 dagar kvar tills jag fyller 20 år! Hur kul är inte det då? Så skriv upp nu i era almanackor det viktiga datum 7 oktober, för det var då jag föddes till världen för snart 20 år sedan. Dramatiskt låter de, eller hur?!

Annars i helgen äre plugg och plugg och plugg som gäller. Ska skriva i dom anteckningarna jag inte har gjort ännu. Och sen skriva på arbetet också. Ibland önskar jag att det var tenta vi hade, för då äre bara och läsa och läsa och läsa och läsa.. Men nu äre inte så!

Nej, ska ta mig i kragen och äta lite brunch :)



Det enda vi behöver frukta är fruktan själv.
Franklin D. Roosevelt

/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0