090928

Hej på er,
Idag har jag varit en riktigt sömntuta! Sov till klockan 13... Fast det kanske inte är så konstigt med tanke på att Fredrik har sovit här i 2 nätter. Han snarkar och dessutom har han nästan puttat ut mig ur sängen flera gånger, så det har inte blivit den ultimata sömnen dessa dagar! Men jag gillar min man endå :)

I helgen har ju Fredrik varit här som sagt. Åt på Ztyle på fredagen. Hade mys med film och massa godis på lördagen. Hann även med en sväng på a6 på lördan också. Igår gjorde vi inte mycket. Kollade alla repriser av Idol och bara mös.
Fredrik hade även med sig lite presenter min snälla mor hade köpt med sig från Rom: två väskor (en röd, som är bra att ha i skolan, och en liten äkta skinnhandväska), ett linne, en typ ringklocka/kapsylöppnare och Kylie Minouge-parfymen "Couture". Luktar jättegott! TACK snälla mamma! ♥

Idag har jag tänkt att jag ska ta en promenad. Ska även skriva av föreläsningen som är imorgon. Sen tvättid 16-19, och slutar kvällen med Idol-mys med Äna.

Btw, beställde kurslitteratur idag, och det gick över 1300 spänn :S Jizes, varför ska det vara så dyrt?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0