1 vecka kvar,

Ja, nu är det endast en vecka kvar till den omtalade 20-års dagen. Läskigt vad tiden går fort tycker jag. Tyckte nyss att vi hade sommarlov och hela kittet, och nu sitter jag här och är inne på andra kursen på andra terminen, och är snart 20 år. Undra hur jag ska spendera min sista vecka som 19-åring? Vad tycker ni?
Jag ska iallafall försöka plugga så mycket som möjligt, och eventuellt ett biobesök på lördag tillsammans med Äna. Måste ju se "Flickan som lekte med elden" =)

Idag sov jag till halv 12, vek all min tvätt, kollade på 7th heaven och käkade frulle. Har gett skolarbetet 30 dyrbara minuter av min tid, ska snart hoppa in i duschen, gå bort till Linnéas Tobak och hämta ut min kurslitteratur, sedan plugga lite mer, käka soppa med Annis och sen sova!

Ha en trevlig dag!





Kommentarer
Postat av: Elin

När går du och lägger dig om kvällarna?

2009-09-30 @ 14:23:52
Postat av: Bea

Sv Elin: Jag går kanske och lägger mig 10-11, men somnar oftast inte före 1 :/

2009-09-30 @ 16:16:23
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Lina

Jaa den var riiktigt bra, samma här vill också se den på bio.

Jaa allt är jättebra! Rasmus är hemma i svartå i helgen så anna är här och övernattar hos mig :P Allt bra med dig då? Längtar till din fest ;) Jag kanske föresten inte har "osat" ännu men isåfall gör jag det nu ;)



kram

2009-10-02 @ 20:38:51
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0