Ännu en bit påväg..

Ja, nu har jag kommit ännu en bit vidare på mitt arbete! Vilken tur att jag har Anna som vän, som så snällt lånar ut sin dator till lilla mig när det krisar. Men det är bara i morgon som jag kommer behöva den igen, sen ska arbetet vara innan, och på fredag kommer min älskade Fredrik ner hit med sin dator som jag ska låna i tre veckor tills dom fixat min kraschade dator.

Annars idag har jag & Anna varit på a6 och handlat lite. Blev en present till Empa som fyllt 20 från oss båda. Sen inhandlade jag en skjorta (grå-rutig, med nån mer färg) och ett par guldiga ringar. Blev bara en snabb visit för Anna skulle träna och jag skulle fortsätta på mitt arbete.

Och nu sitter jag här och lyssnar på Westlife. Men det är inte rätt westlife låt känner jag, ska nog byta :)

Hare bra, så hörs vi snart igen förhoppningsvis!

Love! /B.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0