Duktigt BC!

Nu har jag varit jätteduktig och pluggat 1,5 timme, och kursen har inte ens börjat!
Jag har skrivit av 2/4 av en föreläsning om ortopedi, som vi har imorgon. Tänkte att det kunde vara bra och ha lite koll på vad det ska pratas om i morgon. Jag tycker dock att det inte var jättespännande och bara läsa, men vi får se om jag tycker annorlunda imorgon.

Annars ikväll har jag tvättat. Men någon hade snott den ena maskinen, så jag fick inte allt tvättat :( surt tycker jag. Och taskigt från andra partens sida, och ta en tvättmaskin när någon faktiskt bokat tvättstugan. Lite skillnad om den var obokad!
Kollade även in idol tillsammans med Äna. Jag tyckte personligen att Jon var bäst ikväll, men valde att inte rösta för att jag inte ville att någon av de andra skulle åka ut. Läste nyss på aftonbladet att Jon och Calle blev klar i tävlingen. Mycket bra tycker jag =)

Nu ska jag lyssna lite spotify och sen krypa ner i sängen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0