Fantastiska Fredag!

Fredag idag, och solen skiner. Inga dystra miner här inte!

Dagen ser ut som sådan, att jag ska snart byta om, äta något, sen ska jag fortsätta i min bok. Sen runt kvart i två ska jag gå iväg o hälsa på mitt kusinbarn Alexandra. Hon fyller 8 år nästa vecka, men då är inte jag hemma, så jag ska gratta henne lite idag, sen ska vi spela fiol också. Hon har börjat, och tyckte att jag skulle spela med henne. Inte mig emot, då jag saknar att spela enormt mycket.
Sen ikväll ska jag eventuellt träffa mina pinglor Lollo och Anna. Vi tänkte att vi skulle passa på och ses nu när vi alla tre var i stan.

Träningen igår var ett intervallpass. Galet jobbigt, men det var himla roligt också. Måste ha stretchat bra igår, då jag inte har nån träningsvärk alls! Yes! Annars gjorde jag som sagt lite andra sysslor igår. Läste några sidor ur min bok och så.

Nej, nu börjar jag bli hungrig. Får nog bli en macka med stekt ägg på! Gyyd så gott!



 

Take me to you heaven!

/B.


Kommentarer
Postat av: Elin

"Måste ha stretchat bra igår, då jag inte har nån träningsvärk alls!"



Haha, eller så tränade du inte så mkt helt enkelt :) hihi...

2009-09-11 @ 23:03:22
Postat av: Bea

Sv till Elin: Jag träna visst mkt! Jag var helt slut, o har nog aldrig varit så svettig i hela mitt liv...! ;p

2009-09-12 @ 13:25:49
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0