Första september

Usch vad tiden går fort! Det är redan första september. Inte många dagar och månader till min födelsedag, och inte heller till jul. Som ni kanske fattat om ni läste föregående inlägg, så längtar jag extremt mycket till jul. I år ska jag även börja tidigt med julklapparna, så man inte handlar allt på en gång. Jag kanske skulle ta med mor till Ullared? Finns ju mkt grejer man kan handla där!

Annars inväntar jag tentaresultatet på min omtenta i anatomi som jag gjorde 18 augusti. Dom skrev att det skulle komma ut igår eller idag, och jag har inte fått något än. Jag orkar inte vänta. Kom med skiten istället ;)

Ledig idag, ska plugga endel på hemmaplan. Gjorde även det igår. Blev nog iallafall 45 minuter plugg. Impressiv ;) haha.

Nej, nu ska jag göra nått annat.

Toodles!


Endast genom handling vinner livet betydelse.
HC Andersen


/B.


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Jag har inte fått mitt tentaresultat än, men hoppas verkligen att det kommer idag.

2009-09-01 @ 14:17:35
URL: http://jorunns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0