Hemma efter skolan.

Nu är jag tillbaka hemma i min lilla lägenhet igen. Skolan har varit rätt okej, men jag var så trött så jag var inte med till 100%. Som tur var hade jag ju redan skrivit av anteckningarna igår, så det var ju bara och lyssna idag. Effektivt!

Annars idag ska jag läsa en del kapitel i min kursbok och eventuellt någon av artiklarna som hör till. Sen klockan 16 är det tvättstugetime, och det är välbehövligt kan jag medge. Hela mitt badrum är fullt av tvätt. Hur lyckas man?! Jag kan nog faktiskt svara på det. Det är såhär att jag har med mig tvätt ifrån Degerfors, sånt som jag allså använt under sommaren och inte fått tvättat i Degerfors och alltså inte fått med mig ner. Men nu är det nere och ska tvättas!

Imorgon är det skola mellan 9-13. Nån föreläsning om psykogeriatrik. Tror det handlar om demenssjukdomar och dylikt. Hoppas och tror att det kan bli intressant, då man själv jobbat på två olika typer av demensavdelningar.

Fredag är jag ledig. Ska eventuellt på utomhusbio vid Hovrättstorget. Får se hur det blir med det. Annars plugg.
Lördag och söndag ser ut som slapp och plugg.

Måndag ska jag träffa min seminariegrupp och gå igenom våran gruppuppgift som sedan ska lämnas in och redovisas på ett seminarie veckan därpå.

Tisdag är det föreläsning 9-15. Sen förhoppningsvis åker jag till my darled Degerfors över veckan. Som det ser ut nu, så gör jag det. Saknar min älskling nu så jag blir tokig snart.

Nu ska jag göra nått annat!¨


I politiken räknas inte avsikten, bara resultaten
Charles de Gaulle

/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0