Kommit igång iallafall.

Sitter hemma hos Anna nu, för jag lånar hennes dator. Min egen har sagt goodbye, och troligen kraschat. Hur tur har jag med min dator egentligen? Först får jag ca 50 virus i datorn. Släpar med faanskapet hem till Degerfors och fixar anti-virus-program, och nu går helvetes-skapet och krashar? Schyrre säger jag!?

Sitter egentligen här för att skriva på mitt arbete, och jag har kommit igång. Good B! Har skrivit om boken, och nu ska jag läsa en del kapitel + annat gojs om biologiskt åldrande. Kanske kommer vidare på det också. Vi får iallafall hoppas :)

Nu ska jag fortsätta med studierna. Tänkte bara tala om att jag lever, och att jag kanske inte kommer blogga på några dagar (och ni vet nu varför)..


When you look me in the eyes, and tell me that you love me. I find my paradise!

/B.



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, och man kan ju vaccinera sig efter att man fått svininfluensan också :) Men sen om det hjälper..

2009-09-20 @ 15:26:37
Postat av: Hubby

Hur begåvat är det då, att inte använda antivirus ??

Tror att det omtalade data-körkortet borde återinföras.............

2009-09-21 @ 08:26:57
Postat av: Bea

Sv Elin: Om man vaccinerar sig så hindrar man ju kroppen från o få det igen!? :)



Hubby: Ja, men när jag fick datorn trodde ju jag att jag hade antivirus, eftersom ingen sa nått. Sen kan ju inte jag fixa det själv så. Så teknisk är jag inte..!

2009-09-21 @ 18:53:19
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Elin

Men om man redan fått det en gång så är ju kroppen immun sen. Mer motståndskraftig om inte annat ;)

2009-09-29 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0