Lördag, 090905

Hej på er,
Blir ett snabbinlägg idag för jag måste tillbaka till plugget sen innan Äna kommer hit och vi ska laga pasta carbonara. Hittade äntligen den goda såsen Emma & Elin bjussade mig på när jag var hos dom sist. Har letat som en galning både på Maxi i Kristinehamn och Kronhallen i Degerfors och icke hittat de. Och nu stod paketen där o lyste i hyllan på våran lilla Ica vid oss, så jag bara var TVUNGEN och köpa 2 paket. Ett ska nog med hem till Degerfors så jag kan äta de när jag är hemma också =)

Annars idag har jag diskat, packat inför hemfärden på tisdag och pluggat en del.
Ikväll blir det partaj hos Matilda. Dock ska Anna & jag vara nyktra, och inte haka på utgången. Vi är alldeles för slöa för och festa, och det brukar bara sluta illa då, och det undviker vi helst.

Ha en bra lördagkväll, så hörs vi imorgon kanske.





Hellre ett försenat beslut än ett felaktigt.
Thomas Jefferson

/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0