Myslördag!

Idag ser det ut som att det blir en myslördag med massa godis och film. Får gå bort dom extra kalorierna till veckan ;)
Fredrik och jag har iallafall fått låna "Män som hatar kvinnor" av mamma & pappa, så den ska vi kolla på. Sen ska vi även åka ner till Hemmakväll och hyra en till film. Tror det blir en komedi :) känns som att det kan vara bra efter en thriller.

Förmiddagen spenderade jag och Fredrik på a6. Vi käkade lunch på Soya, en snabbmatsrestaurang med kinamat. Vi åt kycklingwok och ris. Jättegott, men oerhört starkt! Blev inget handlat för mig, för det var allt för mycket folk och allt för långa köer osv. Får åka dit nästa vecka eller nått, för jag har hittat en tunika som jag bara älskar! Finns på HM för 349:- Vi får hoppas att den kommer finnas kvar tills jag kommer dit, annars får jag beställa den på internet.

Igår kom Fredrik 16.01. Träffade Frida på stationen. Hon skulle åka till Nässjö, och skulle alltså hoppa på tåget som Fredrik hoppat av. Fredrik och jag käkade även ute igår. Åt Black and White på Ztyle. Var jättegott, och värt 200 kr, när man fick äta 2 för 1. Sen åkte vi hem och sov tidigt igår.

Annars under eftermiddagen igår, fikade jag med Äna på Juneporten, för hon skulle åka hem till Degerfors. Sen tänkte jag överraska Fredrik med att vänta på han vid tåget, så jag slog sönder dom 2 timmarna jag hade, med att gå på stan. Fyndade julklappar (jag vet att det är tidigt, men det är bättre och handla när man vet att man har pengar..) till pappa och Annis, sen köpte jag strumpbyxor till mig själv, hårborttagningsvax, handdesinfektion och alvedon ;)

Nu ska jag göra nått annat!






Kommentarer
Postat av: Jorunn

Sv: Boken heter Tre Frågor, skriven av Ellen Hollender Bergman. Kul att du tyckte att den verkade bra! Jag gillade den och det blev intressant när man läste den ur ett gerontologisk perspektiv. Jag håller på att ladda inte paton! Jag håller med, vi satsar på A nu! :)

2009-09-27 @ 12:25:57
URL: http://jorunns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0