Rastlös

Sitter här och är jätterastlös. Vet inte vad jag ska ta mig till! Har provat allt; kollat TV, suttit vid datorn, pluggat, men inget har varit intressant idag. Jag är inte jättetrött men är lite slö, vet inte om det är det beror på. Jag hoppas jag piggnar till lite snart, orkar inte vara rastlös..

Inte heller har det kommit nått tentaresultat. Fy bubblan vad sur jag blir! Dom skrev ju att de skulle komma igår eller idag, och jag vet sånna som har fått det redan. Varför ska de alltid dröja med mitt resultat för? Det gjorde det ju med psykologiresultatet också! Hallå, fattar dom inte att man blir nervös av allt det här väntandet eller?!

Nu ska jag plugga en stund till, sen kolla TV igen. Iallafall försöka villa göra nått.




Det sanna konstverket är endast en skugga av den gudomliga fullkomligheten

- Michelangelo

/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0