Sömnigt värre..

Somnade igen, och sov mellan 16.30 och 18.20. Haha, vart håller mitt liv på att ta vägen när jag sover större delen av dagarna? ;P La mig ner egentligen för att njuta av lite skön musik, men jag orkade inte lyssna så länge. Men gick endå och la mig igen. Somnade, och vaknade runt 10-20 över sex av att nån granne på våningen över sjöng och dansade (så det dunkade i taket för mig) till gamla hits, såsom Take me to your heaven och Vi gräver guld i USA. Jag tror faktiskt att hon/han hade lite festligt där uppe, för det lät som dom var fler än en.

Har inte kommit nån vägen på arbetet. Jag är inge bra på och skriva arbeten. Eller jo, i sista minut. Jag kan inte ta mig i kragen förren jag har press på mig. Alltså nån dag innan bara. Varför är det så för? Det måste vara nått psykologiskt..

Ska över till Anna om en stund och ha lite fredagsmys. Vi ska kolla på Idol och så =) sen skulle hon sova tidigt då dom skulle åka tidigt till Borås imorrn. Jag hoppas att jag också är trött, så jag somnar lite tidigare och kommer upp lite tidigare imorgon. Är inte så himla roligt och sova till halv ett jämt. Jag menar, man har ju sovit bort hela dagen då. Är inte skoj.

Men nu ska jag göra nått annat!



 säger jag till mitt kusinbarn Alexandra, som idag fyller 8 år! =)






Förolämpningar är argument som används av folk som har fel

/B.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag antar att Alexandra läser detta.

2009-09-18 @ 22:07:10
Postat av: Bea

Sv Elin: Ja, kanske.. Eller hennes mor kanske gör iallafall :)

2009-09-19 @ 14:42:37
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0