Twisted Sisters.

Sitter och lyssnar på We're not gonna take it med Twisted Sisters. Kanske inte det bästa att lyssna på innan man lägger sig, då rockmusik får iallafall mig och tagga till tusen.

Tittade för en stund sen på Law & Orden - Special Victims Unit. Finns det nån bättre kriminalserie än den? Jag tror faan inte de. Inte ens Mac, Grissom eller Horatio i CSI New York, Las Vegas respektive Miami slår nog det.
Iallafall så handlar ju Special Victims Unit om lite mer sjuka brott, sex-brott för det mesta. Idag handlade det om en tjej som blivit strypt, och det enda ledde till det andra, så det slutade med att den man minst anade blev arresterad, as usual. Dock var det fortsättning nästa vecka, så jag bara MÅSTE SE då!

Nu ska jag snart sova!
Godnatt.

Förresten nån som har ett förslag på nån film eller tv-serie som bara måste ses?!


Death smiles at us all. All a man can do is smile back
/B.



Kommentarer
Postat av: Elin

Veronica Mars, Gilmore girls, House, Scrubs.. osv.

2009-09-18 @ 09:37:24
Postat av: Bea

Sv Elin: Kan man se dom nånstans på internet, eller måste man kolla på TV eller köpa boxarna? :)

2009-09-18 @ 13:00:09
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Anna

True blood :P

2009-09-18 @ 14:10:39
URL: http://anna13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0