19 dec '10 - Fjärde advent



Hej på er ! Förlåt för dålig bloggning, men jag verkligen inte tid nu. Som jag kanske skrivit tidigare pluggar jag 150-200% nu dom här dagarna innan jul. Jättejobbigt kan jag lova. Var tom i skolan idag. På en söndag. men måste man så måste man :P

Sedan har jag världens ont i huvudet och mår illa och nyser. Sjukdom på gång kanske ? Jag kan tänka mig det. Kroppen tar stryk av att stressa, o stressa, de är vad jag har gjort i höst.
Men snart är jag ledig i ca 3 veckor och åker hem till Degerfors. Då ska jag plugga statistik och anatomi =)

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Hoppas eran fjärde advent har varit mysig !

Fjärde Advent

När fjärde ljuset brinner
vi hämtar julegran
och alla barnen räknar
dan före dan före dopparedan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0