Fre 10 dec '10 - Idolfinal...



.. och två veckor kvar till julafton ! Kan ni fatta att det är så lite tid kvar tills dess ? Jag kan knappt få in i min hjärna att om 14 dagar sitter jag och myser framför Kalle Anka, käkar god julmat, dricker julmust och öppnar paket. Men härligt ska det bli. Att få vara lite ledig och bara mysa med nära och kära. Det är det man ska göra när det är jul. Njuta av varandras sällskap. Man vet aldrig vad som händer i framtiden.

Annars idag hade jag sista seminariet på kursen pedagogik och ledarskap. Känns väldigt skönt, då jag tycker kursen varit VÄLDIGT påfrestande ! But now it's over ! Finally ! Vilket gör att jag har inget att plugga på, så jag är ledig i helgen. Kanske börjar plugga lite på anatomin, får se om jag orkar. Annars ska jag bara njuta av att vara ledig och läsa skönlitterära böcker. Läste en hel bok igår. Gjorde inget annat än och läste. Var helt underbart. Saknar att kunna läsa mer än vad jag gör. Känns dock jätteskönt att jag tagit upp det privata läsandet igen. Är så avslappnande och falla in i en annan värld :) helt otroligt !

Nu på kvällsingen var jag och Anna och käkade kebabrullar på La Mia. Var supergott, vad så sugna ! Sen gick vi till Ica och handlade lite gottis inför ikväll. Ikväll är det fredag och Idolfinal. Vem vinner ? Minnah el Jay ? Jag vet inte. Vad tycker ni ?! Jag har så svårt och bestämma mig. Önskar att det var Calle Kristiansson i final igen. Han är så bra Calleboy :) min hemliga idolkärlek ;) hihi

Nej, nu ska jag lyssna på musik en stund.
Ha det gott ! Puss & Kram !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0