Lör 11 dec '10 - På vift !



Idag på tidiga eftermiddagen var jag och Anna på vift. Vi var på Beijers bygg för att Anna skulle ha nått till skolan. Krånglet och the mission idag var bara om vi skulle hitta dit. Men de gjorde vi ! :) Så där handlade vi vad hon skulle ha till skolan, sen gick vi bort till bussen igen. Då kom det en buss, nr 28. Anna bara "Vi hoppar på den och ser vart vi hamnar". Sagt och gjort, och efter en liten stund säger hon "Tryck så ser vi vart den stannar!" Som tur var så stannade den nästan utanför Hälsohögskolan (min skola) så då visste vi vart vi befann oss. Så då gick vi till Ica Klostergatan o handlade. Jag köpte Billys pannkakor med choklad. Pannkakorna var goda, men chokladen sådär..
Sen åkte vi hemmåt.

Nu sitter jag här och har nyss ätit min pannkaka. Var ju gott som sagt. Ska lägga mig och ta en nap, för kl 16 ska jag börja tvätta. Inte roligaste lördagssysslan, men måste göras när tvättkorgen är full.
Annars vet jag inte vad som händer ikväll. Får se =)

Igår kolla vi på Idol. Jay vann. Jag trodde på Minnah. Men så är det :) Får vi vänta tills nästa år.. Men ingen är som Calle !

Skriver kanske senare... Hej svejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0