Lör 4 dec '10 - rapportskrivning



Ja, idag är det lördag och hela min dag kommer säkert gå till att skriva på den där jobbiga rapporten. Den ska vara inne imorgon kl 23.59 så jag har idag och imorgon på mig. Men det ska väl ordna sig, som det brukar. Har iallafall börjat och det börjar kännas som att det kan gå. Visst, det kommer ta tid och energi, men det får bli så när man ovetande bokar in en Tysklandskryssning mitt under rapportskrivningsveckan. Men så är det. Det värsta som kan hända är att jag inte blir klar tills imorgon och får skicka in den i januari istället. Fast jag tror mer på att det kommer bli att jag inte blir nöjd med det jag åstadkommit för jag har för lite tid. Men jag ska göra mitt bästa och göra den bästa rapporten jag kan :) Kunde jag plugga till omvårdnad 3 tentan på 1,5 dag och få C i kursen ska väl de här gå bra ;)

Annars har jag inte så mycket och berätta. Har sovit hos mamma och pappa inatt, för Fredrik hade kompisar hos sig, och jag orkade inte vara där, och orkade itne gå hem sen på kvällen/natten. Tur att mitt gamla flickrum står till förfogande fortfarande ! =) Iallafall så tittade pappa & jag på Vem vet mest? och Postkodmiljonären. Jag kunde en del frågor. Sen gick jag upp och la mig och kollade i en reseguide om Rom. Hoppas på att få åka dit snart ! Rom är en vacker stad, och det är tio år sedan jag var där. Dags o få uppleva staden som vuxen och på egen begäran. Sen kom mamma hem, för hon hade varit på nån middag med jobbet. Då kollade vi på en av mina gamla tecknade filmer som heter "Panda på äventyr". Och under en sekvens i filmen tjöt jag som aldrig förr. Åh, var så sorgligt. Den lilla pandan var tvungen och lämna sin mamma för att han inte kunde klättra uppför vattenfallet. Och trots att jag sett filmen typ tusen gånger och vet att den slutar lyckligt, så tjuter jag som en bäbis iallafall ! Barnslig, jag vet ;) hihi

Nej, nu ska jag fortsätta och plugga. Ha det gott !

Blev lite nicke nyfiken - vem brukar följa min blogg el läsa någon/några inlägg ? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0