Lör 4 nov '10 - Mättttttt !!



En av dom bästa sakerna med att komma hem till Degerfors måste vara att få äta mamma och pappas mat. Finns inget bättre än det ! Och jag som hatar och lagat mat, och i vanliga fall får ett hemlagat mål mat i månaden kanske uppskattar till tusen att få det när jag är här. Idag har jag och Freddan blivit bjuden på pappas supergoda potatisgratäng och lövbiff till. Så jeeekla gott ! Åt hur mycket som helst, så nu är jag supermätt !

Har annars kommit en bit vidare på rapporten, men är en del kvar. Det känns ändå skönt att jag kommit en bit iallafall. För jag har haft så svårt och komma igång, och nu har jag äntligen gjort det =) känns superbra ! Hinner ju sitta imorgon med. För jag åker ju inte till Jönköping förren på måndag. Hoppas tågen har fixat sig då. Sist när jag åkte i måndags fick jag ju reda på 2 minuter innan avgång att mitt tåg var inställt. SJ i ett nötskal säger jag bara.. Och så skyller dom på fordonsbrist. Hur funkar det ? Kom iallafall med tåget till Falköping som gick en halvtimme senare, men var supernära att missa tåget till Laxå sen. Som tur var det försenat så allt som allt blev jag bara 25 minuter sen till Laxå. Men med allt krångel. Åh, hatar när det krånglar ! Speciellt när man får veta krånglet 2 minuter innan avgång. Det är riktigt dålig stil tycker jag.

Aja, nu ska jag höra med min boyfriend om vi ska åka hem till oss och ha filmmys ! Åker säkert förbi kronhallen och köper lite gött också. Det är ju faktiskt lördag idag :) och underbart skönt måste jag säga att det är.

Hare gött ! Puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0