Mån 13 dec '10 - Min luciadag !



Hej på er ! Somnade en stund. Var skönt, för jag har sovit jättedåligt inatt. Beror säkert på att jag sov större delen av min söndag, för att jag hade så tråkigt. Men idag är det måndag, och jag har inte haft lika tråkigt idag iallafall.
Idag har då vår nya kurs Vetenskaplig metodik fortsättningskurs börjat. Känner väl att det inte är min favoritkurs, men jag kommer att kunna genomlida den. Det blir nog den minst "smärtsamma" kurs denna termin (om man bortser från de 5 veckors underbar praktik jag haft i höst), även fast jag har 3 gruppuppgifter och en deltentamen att ta mig igenom tom den 22 januari. Men jag känner såhär - har jag klarat höstterminen so far, så ska jag väl tusan klara det här ! :)

Uppgifterna i kursen är väl inte dom roligaste och inte dom enklaste heller, eftersom det är grupparbeten och mitt i julstressen. Men jag känner att jag och mina gruppkamrater är på samma nivå och vill få ut samma saker. Det känns betryggande. Imorgon ska vi även träffas och strukturerar upp vårt sammarbete. Gå igenom vad som ska göras, och till när detta ska göras.
Hade själv tänkt och börja lite idag, men eftersom jag somnade så försvann tiden. Men jag går all-in från och med imorgon ! Jag vill inte plugga mer än nödvändigt över jul !

Nej, nu ska jag göra lite annat, och snart är det sängen igen, för att sova för natten.

Ha det gott !

Glad Lucia igen ! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0