Mån 6 dec '10



Godmorgon på er ! Blir ett kort inlägg nu, skriver kanske senare.

Vill bara säga att jag ska åka hem till Jönkan idag. Får se om jag kommer hem, det snöar fortfarande. Och ni vet ju hur de gick förra gången jag skulle åka... Hm.. SJ, SJ, SJ.. inte mina favoriter direkt !

Allefall, igår skickades rapporten in. 23.16 el dylikt. Kändes fruktansvärt skönt. Satt 7 timmar och skrev på den igår. Blev väl inte de bästa jag åstadkommit, men jag hoppas på godkänt iallafall. Och iallafall, när jag skickat in den så kändes det som att världen lyftes från mina axlar. Att jag varit Atlas (fr. grekisk mytologi) som gått runt med jorden på sina axlar och fick till slut ta ner den.

Nu ska jag snart bli upphämtad av pappa, så ska jag hem till m & p och fixa och packa de sista. Sen åker jag. Kommer sakna Freddis, men jag är ju tillbaka om 2 o ½ vecka eller så :)

ha det gott !




ps. Andra advent igår:

Andra Advent

När andra ljuset brinner
vi julklappar syr
och vi bakar kakor
och har ett fasligt styr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0