Ons 1 dec '10 - Mot nya äventyr !



Idag är dagen med stort D. Dagen som vi så länge längtat efter ! Om lite mindre än tre timmar sitter jag och Lollo, mamma och pappa, och en massa andra glada resenärer på bussen mot Göteborg och nya äventyr i Kiel. Ska bli så sjukt roligt, men kommer sakna min Freddis alldeles otroligt mycket. Tur att jag får komma hem till honom på fredag och vara här enda till måndag. Det känns för härligt ! :)

Som dagen ser ut ska min pappa komma och hämta upp mig hos Freddan om ca 10 min. Då ska jag in på Pekås och köpa tandborste och nya batterier till kameran. Detta måste förevigas ! Så är det bara ! Sen hem och duscha och fixa sig iordning, sen stryka det som behöver strykas, sen packa de sista som behöver packa, sen vänta på Lollo tills när hon kommer, och sen drar vi. Vi anländer säkert till Götet runt 5 skulle jag tippa på. Båten går 7, så vi får väl gå på runt halv 6-6. Känner jag med och Lollo rätt vill vi nog hitta våran hytt så fort som möjligt, för att fräscha till sig lite. Sen blir den stora challangen - hitta taxfreen, hitta baren och hitta de enarmade banditerna ! Sen är kvällen igång.

Torsdag när vi är i Kiel står det shopping i pannan på oss ! Mer kan jag ännu inte förespå =)

Men men, ha det gott hemma i Sverige (o ni som kanske befinner er utanför gränsen också såklart !)

Idag drar vi ! ♥   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0