Ons 22 dec '10 - Jullov !



Ja nu pojkar och flickor, nu har fröken Å-C gått och tagit jullov på riktigt ! Lämnar storstan för vischan om ca 1,5 timme, och kommer inte tillbaka till de Småländska slätterna förren i mitten av januari. Nu ska jag hem till kära Degerfors för att äta mat, sova och umgås med några av de allra bästa människorna ! Några som jag inte träffat på jättelänge och saknar otroligt. Bland dessa såklart min Freddis ! Men även några av mina kompisar som jag träffar alldeles för sällan.. De får helt enkelt ta sitt pick och pack och flytta till Jönköping ;) eller vad tycker ni ?! :)

Annars har jag dock en tenta och plugga till under ledigheterna. Vi har statistiktenta den 22 januari och sen ska jag troligen försöka mig på anatomin den 29 jan. Har inte kommit till skott och gjort den ännu. Men vi får se om det passar.

Sen måste jag bara berömma min underbara grupp i denna kurs. Vi har pluggat ca 150-200% och allting är klar. Iallafall till 99%. Det känns så himlans bra =) Stolt över oss brudar !

Annars har jag inget mer och säga än !

Puss & Kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0