Tis 14 dec '10 - Burr burr !



Ja, nu är det jättekallt ute ! Fryser riktigt om tårna. Dumt och kanske ha converse när det är sånt här väder.. Men jag hade lite bråttom i morse. Det fick bli dom. Får dock skylla mig själv, jag vet.
Sen har det blivit glashalt ute också. Är ju riktigt farligt och gå ute. Tänk om man ramlar och slår sig riktigt ordentligt ? Kan tänka mig att det blir många benbrott i dessa tider, när det är superhalt och så sandar dom inte ordentligt heller.

Annars idag hade vi planeringsmöte med vår grupp i den nya kursen. Och jag tycker vårat upplägg ser riktigt bra ut. Går det som vi vill och hoppas så är vi klara innan 22 dec, när jag åker hem till Degerfors. Supergött juh ! Längtar hem riktigt ordentligt nu kan jag lova. Saknar min snuttiFreddie massor nu juh ♥ Men bara åtta dagar kvar tills jag är hemma i ca 3 veckor. Visst att jag har lite och plugga då med, men har jag dom här uppgifterna klara, är jag ju ledig från det iallafall. Då är det bara och plugga på två tentor :)

I eftermiddag ska jag annars och fika med min kompis A, nere på espresso house i stan. Ska bli trevligt. Var längesen jag träffade henne. Så ska de ska bli kul.

Annars har jag itne mycket och säga.
Ha det gott ! Puss & Kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0