Tis 7 dec '10



Har lite bloggtorka idag, förlåt ! Hoppas det går bra :) ska försöka bättra mig och återkomma imorgon med ett långt inlägg.
Idag har jag iallafall haft seminarium i skolan. Gick bra, sen jobbade vi med presentationen inför morgondagens seminarium, det gick också bra, och snabbt också. Vi jobbar riktigt bra i våran grupp måste jag säga ! =)

Annars har jag sovit 2,5 timme. Var jätteskönt. Blev itne så mycket sömn förra veckan, men nu är jag åter hemma i Jönkan, samt har itne hur mycket som helst o göra. Kan slappna av lite grann nu. Läsa lite böcker och bara slappa. Det är det som saknats de 14 veckor jag gått i skolan i höst. Denna termin har varit otroligt kämpig och jag har tom kännt mig påfrestad psykiskt över att det varit så mycket. Men nu är det över. Omvårdnad 3 är godkänd och jag får fortsätta nästa termin. Det var mitt högsta priomål nu i höst ! Sen är rapporten inlämnad på denna kurs, har bara 2 seminarier + granskning av medstudents rapport. Sen är kursen över. Får hoppas att de gillar min rapport, och godkänner den. Vore förträfligt.

Ny kurs börjas på måndag. Vetenskaplig metodik. Är väl inte den bästa kursen, men den går över jul så de är ingen tentastress innan. Det är alltid skönt =) Sen till våren är det examensarbetet och profilfördjupning smärta som gäller. Ska bli askul ! Längtar redan.

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa innan det är dags och sova.

Tjing !

Vill bara säga grattis till mina underbara föräldrar som firar 19-årig bröllopsdag idag ! ♥




//



ps. Nån som bott på bed & breakfast i en europeisk storstad och anser det bra/okej ? ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0