Tors 9 dec '10 - Slappisdag idag !



Ja, idag har jag verkligen haft en slappisdag utan att ha pluggat nånting (om man inte räknar att jag gjorde utvärderingen på kursen). Jag har läst i en superbra bok som jag inte är färdig i än. Sen har jag lyssnat på musik och käkat kladdkaka. Bara göttat mig, som jag bestämde redan igår att jag skulle göra idag då det är min lediga dag. Superhärligt har det varit kan jag lova !

Igår bloggade jag inget. Hade inte tid el energi till det. Var i skolan först 9-12. Redovisningen gick superbra ! :) sen efter det åkte jag hem till min klasskompis M där jag var hela dagen och pluggade inför seminariet imorgon. Sen gjorde jag granskningen på min medstudents rapport också. Så det var bara plugg hela dagen. Och när jag kom hem runt halv 8 vare tv:n o sängen som gällde. Fanns alltså ingen tid till bloggandet. Förlåt !

What's new annars då ? Jo, nu är snart pedagogik kursen slut. Imorgon närmare bestämt. Känns oerhört skönt kan jag säga. Denna kurs har varit ett helvete enligt mig. Har inte haft en lugn stund nånting. Men men... På måndag börjar nya kursen "Vetenskaplig metod fortsättningskurs". Inte världens roligaste kurs, men jag hoppas att den är lätt och ha o göra med, och vad jag fattade som ska vi inte skriva nån rapport. Härligt isåfall ! Jag har fått nog av rapporter för den här terminen.. Nästa termin ska jag ju skriva ex-arbetet, men den är en annan grej. Det ska ju bli roligt ! :) sen profilkursfördjupning inom smärta - smärtlindring. Ska bli hur kul o intressant som helst. Och avslutar terminen med 5 veckors praktik på kirurgkliniken här i Jönköping =) kan de bli bättre ? Sen kanske de blir nån resa också, vem vet ? ;) hehe

Ha det gott ! Puss & Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0