8 feb '10

Klockan har nyss slagit över 12, så det är ju nytt dygn och allt. Så jag får väl berätta allt som om det var igår ;-) Tekniskt sett var det ju det, men det känns inte som nytt dygn. Aaaa, ni fattar vad jag menar.

Igår, 7 feb, ringde min pappa och väckte mig 08.45 och talade om att min efterlängtade kusin har kommit. Det blidde en liten tjej på lite över 3 kg och 49 cm lång. Jag kan titulera mig stolt kusin! Och jag ska lära lilltösen (som inte fått nått namn än..) allt jag kan. Allt från vilken Disneyfilm man ska slösa tid på till hur man väljer pojkvänner i framtiden ;-) Jag har av egen erfarenhet lärt mig att motsatser dras till varandra! Åh, jag är helt lyrisk.. vill bara hem och mysa med bebisen. I just love babies! så det kanske blir två hemresor i mars. Jag kommer iallafall garanterat hem över påsk, men ev. en gång innan det och bekanta mig lite med kusselussen =)

Annars har jag varit hos Äna ikväll. Käkat tacos för tredje gången den här helgen. Kollade på Projekt Runway, Blåsningen och avslutade sedan med Spiderman 3. Och på nått mirakulöst sätt så lyckades jag och Anna tjuta i slutet av den filmen med. Helt crazy! Kan börja gråta för ingenting numera.. Kan få tårar i ögonen av och läsa något fint, se en trailer till en riktigt bra film eller höra en bra låt.. Jag har till och med tjutit till Vänner. Jag menar - hallå? Vänner? Det är ju liksom roligt, inte böööltv.. Aja, så är det iallafall.

Nu ska jag krypa till kojs. Ha det gott alla där ute!


Kommentarer
Postat av: anna

heej bea :D

haha jaa men visst är det lite roligt att det händer saker här;P haha fast jag tycer de har rätt om det de skriver :P

det är bara bra med mig :D själv då??

kram!

2010-02-10 @ 12:36:33
URL: http://annaaatre.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Grattis till din nya kusin! :D

2010-02-17 @ 15:27:06
URL: http://jorunns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0