16 jan '10

Jaa, det var inte längesen dygnet slog över till 16 januari inte. Min klocka står på tio i två.
Sitter här, filosoferar lite och hostar lite smått ibland. Men jag måste säga att jag är mycket bättre mot jag varit. Hostar inte alls lika mycket längre! Tack Noskapin, I owe you big time! Bara två dagar kvar på kuren, så hoppas jag du hjälpt mig helt och hållet.

Annars idag har jag pluggat ruggit mycket känner jag. Läste ca 100 sidor och har snart läst ut den ena boken. Bara en bok på 230 sidor kvar. Yippie! Det hade inte varit något problem om inte bokens handling (forskningsmetodik och hur man skriver rapport) vore så jävla tråkigt så jag inte vet vart jag ska ta vägen.

På kvällen annars hade jag bjussat Änabanäna på mat. Blev köttsoppa med grönsaker i, och limpa till det. Jättegott. Annis var snäll och hade bakat chokladbollar som vi glupskt smockade i oss. Men vad gör man inte en fredagkväll som denna? Kollade även på Let's dance. Har aldrig kollat på det förrut, men Anna och jag har kommit smått överrens att vi ska kolla på de tillsammans på fredagkvällar om inget annat dyker upp. Precis som vi gjorde innan ju på onsdagar (bonde söker fru), torsdagar (mammas pojkar) och fredagar (idol). Jag har aldrig kollat på så mycket TV och följt så många tv-program som jag gjort under den här hösten. Men roligt har det varit :)
Och jag är fortfarande smått bitter att Calle inte vann Idol. Men Erik var ju också bra, så jag är inte så bitter längre.
Men Calle gjorde endå vinnarlåten Higher tusen gånger bättre. Jag fick liksom en välbehagskänsla i hela kroppen. Det var breathtaking helt enkelt! Jag hoppas verkligen att han också släpper den låten =)

Ska annars eventuellt hem from den 29 januari, för den 30 jan spelar Erik och Calle i Örebro. Dom ska signera skivor på nån bilaffär. Tänkte att jag kunde åka dit och lyssna på när dom uppträder iallafall. Jag har ju inte tänkt och köpa skivorna, så jag behöver ju inte får dom signerade. Men dom får gärna följa med och sjunga för mig resten av livet om dom vill. har jag inget emot alls ;-) Tror att Annispannis kommer spendera en del tid ihop med mig i såfall ;-P haha.

Sen så finns de ju en del andra anledningar att åka hem också. Namnet SVANBERG kanske säger er något? isåfall har ni gissat rätt på varför jag vill åka hem.
Saknar min gullesnuttepluttemutt för mycket nu. Efter nästan 4 veckor ihop äre svårt och skiljas ifrån varandra igen. Men bara 2 år kvar, sen ska jag bli rockstjärna och då kan vi va tillsammans JÄMT :-)

Och imorgon kommer Elin och visitar mig över natten. SKOJ! =)

Nu blire lite timeout-klipp innan John Blund kastar sitt drömsand i ögonen på mig.


Btw, nån som vet hur man lägger in videoklipp från Youtube här? Vore roligt om jag kunde göra det :-)

Gonatt
/




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja de skulle va kul att träffas snart igen :)

2010-01-16 @ 11:50:00
URL: http://jeppessandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0