19 jan '10

Hej på er,
Sitter här och käkar brunch bestående av vaniljyoughurt och fullkornsflingor, en hård smörgås med prickigkorv och ett äpple :) riktigt gott !

Inatt har jag sovit dåligt. Eller rättare sagt, jag har inte sovit alls i natt. Somnade runt 07.30 imorse. Ingen större hit kan jag lova. Jag sov till kl 13, kände att jag behövde det. Endå blev det ju bara 5,5 timmars sömn, vilket är för lite för mig. Men dom här dagarná har jag inte tid och sova bort hela dagarna. Jag menar, det är bara två dagar kvar till tentan, och jag kan fortfarande ingenting om statistik typ.
Orkade inte lyssna igenom föreläsningarna igår, så jag ska göra det idag istället. Sen ska jag gå och posta ett brev till mamma också, med lite försäkringspapper och gojs. Sånt får hon ta hand om ;)

Annars äre plugg, plugg & plugg idag !

HAVE A NICE DAY !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0