21 jan '10

Tentan är gjord, och jag känner mig faktiskt glad. Jag tror det visar tecken på att det troligtvis har gått bra. Dom gångerna jag har kännt såhär (dock bara 2 ggr) jätteglad efter en tenta, så har jag faktiskt lyckats riktigt bra =)
Första gången var efter psykologitentan, och den fick jag ju C (ungefär VG) på, och sen efter patofysiologin som jag fick D (ungefär G+) på. Så jag kanske har klarat det här. Sen känner jag att det kvittar om jag får A, eller ligger precis på E-gränsen. Det kommer vara glädjetårar som rinner ur mina ögon den dagen jag får reda på om jag klarat den. Den och anatomin.

Annars så ska jag sova en stund nu snart, eller kolla på Scrubs. Har sovit dåligt i natt, så jag är jättetrött. Sen måste jag sätta igång med pluggandet inför lördagens omtenta i Mikrobiologi. Senare den kvällen blire spel&mys-kväll hos Matildus. Roligt och umgås lite efter skolan också =)

Neej, nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Saknar mina två hjärtan Fredrik och Elliott grymt mycket. Men jag ser dom nästa vecka, för då åker jag hem och stannar i 5 dagar :)

Nu äre scrubs och sängen som gäller.

Smell you later ! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0