27 jan '10

Onsdag idag. Försov mig till klockan 12, så jag bestämde mig för att åka till skolan efter lunch, eftersom föreläsningen för dagen skulle fortsätta 13-15. Kommer dit och träffar Matilda & Anna. Pratar med dom lite o så, sen runt kl 13 börjar föreläsningen som sagt, men slutar 14. Alltså en timma tidigare. Jag hade alltså gått till skolan för en timme!? Kändes ganska ovärt. Men men, jag kom upp ur sängen iallafall ;)

Om en stund ska jag åka ner till Juneporten och catch a train. åker ju hem till degerfors idag =) Och jag ska bara hem och ha roligt. Inget plugg här inte! Måste vila upp mig efter dom där två tentorna som var förra veckan. Är ganska slutkört känner jag. Not good..
Ska även hinna träffa älsklingen, Elliott, mamma & pappa såklart + massa sköna bönor! :) Lördagen blir iallafall en fullspäckad dag ihop med bästaste Lollo i Örebro =) Vi ska bla på Ikea och sen lyssna på när Calle & Erik spelar. Men vi ska inte ha nå autografer, bara lyssna =P

Glömde och berätta att vi var hos Matilda i lördags. Det var jag, Matilda (såklart!), Jorunn, Anna H, Frida och Sophia. Vi spelade PARTY-alias. Var jätteroligt! Speciellt för att mina lag vann :D Var först med Matilda, och sen var jag med Frida. Och som sagt vann båda mina lag ;-) hehe

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Bloggar kanske senare =)

Love 'n care! <3

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0