6 jan '10

Redan 6 januari. Vart tar tiden vägen? Hinner inte riktigt med. Börjar väl bli gammal och efterbliven. Eller ja, gammal. Efterbliven har jag ju alltid varit ;-) hahaha

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Vaknade runt halv 11 av att mamma ringde och sa att vi inte skulle på kalas idag. Dom låg hemma i magsjuka. Inte så effektiv och dra dit släkten på kalas då!
Så jag har småpysslat lite i lägenheten och sådär. Trivs jättebra i Freddans nya lya! Jag hoppas han också kommer och göra det, då det faktiskt är han som ska bo där. Jag trivs ju såklart bra i min lilla lya hemma i Jönköping med.

Igår träffade jag ElinPelin. Hon hjälpte mig och färga håret. Mörkbrunt överhår och plommonfärgat under. Jag blev jättenöjd! Sen kollade vi på SpiceGirls the movie och Hannah Montana-avsnitt. Roligt och nostalgiskt.

Nu äre 5 dagar kvar tills jag åker tillbaka till mitt kära Småland och Jönköping. Skolan börjar 13 jan. Då är det seminarie på rapporten. Vi ska oppunera och massa grejer. Not ready, not ready, not ready!
Men de ska bli skönt och få komma tillbaka och träffa alla galna jkpn-brudar :) I miss them!

Nu ska jag vara social med pappa, mamma, faster och ingift farbror.

Arrivederci, au revoir och aufweiderzen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0